воскресенье, 28 августа 2016 г.

У мене немає ніг, але є почуття.
Я не можу бачити, але я постійно думаю.
Хоча я не чую, я хочу спілкуватися
Чому люди вважають мене непотрібною,
безмовною, бездумною?
Як і інші, я спроможна думати про наш світ.
Коралі Сервіс (14 років, Велика Британія) 
Інклюзивна освіта це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту, права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.  

2 


 Нічого не робіть для нас без нас!
Інклюзія передбачає присутність, участь та досягнення. «Присутність» – це надання можливості навчатися в загальноосвітньому навчальному закладі та пристосування, необхідні для цього; «участь» – позитивний досвід, який набуває дитина у процесі навчання, та врахування ставлення дитини до самого себе в цьому процесі; «досягнення» – комплексний результат навчання упродовж усього періоду.

 Children who learn together, learn to live together.
Діти, що навчаються разом, навчаються жити разом. 
 5
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий